e-news.cz - kurzy
Reklama

Oblíbenost plateb kartou na internetu roste. Dohání dobírku

06.05.2022, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Oblíbenost plateb kartou na internetu roste. Dohání dobírku

Platební brány patří mezi nejoblíbenější způsoby, které zákazníci na internetu využívají pro úhradu zboží. Jen za poslední tři roky se jejich používání zvedlo o patnáct procent. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, podle kterých jsou platby kartou třetí nejoblíbenější metodou.


Platby prostřednictvím platebních bran využívá v rámci Shoptetu celkem dvacet procent všech zákazníků. Řadí se tak hned za platbu formou dobírky (třicet dva procent) a převod částky na účet, který využívá třicet procent nakupujících.
„Vnímáme, že trh platebních bran v Česku roste, a to nejen s e-commerce trhem, ale i vlivem zákazníků, kteří při platbě vyhledávají možnost platby kartou ať už formou Apple Pay, Google Pay nebo i přepsáním údajů z karty,“ říká šéf Shoptet Pay Ondřej Buben a dodává, že se zároveň jedná o nejbezpečnější způsob platby na internetu. „I tak se stále někteří platící mylně domnívají, že je to dobírka nebo platba převodem. Platba kartou nabízí nepochybně větší bezpečí a ochranu,“ upřesňuje.
Od pronájmu šablon ke komplexnímu řešení
Dostupnost vhodných platebních metod a forma placení objednávek jsou kritickým faktorem všech e-shopů. I v důsledku vysokého zájmu o platební brány se pro e-shopy a jejich zákazníky stává stále více klíčová komplexnost platebních řešení. „Jediná možnost, jak dát podnikatelům kvalitní řešení, je jejich zaintegrování na míru přímo do e-shopu,“ dodává Buben.
Shoptet proto přišel s vlastní platební bránou Shoptet Pay, kterou mohou využívat všechny internetové obchody běžící na jeho platformě. Za první tři měsíce fungování ji využívá téměř 2 000 e-shopů, na nichž proběhlo již 100 000 transakcí. Právě komplexnost služeb, tedy jejich soustředění pod jednou střechou výrazně zjednodušuje podnikán. Navíc dává začínajícím a středně velkým eshopařům konkurenční výhodu, protože dostanou do rukou nástroje, které běžně používají největší hráči na trhu.
„Chtěli jsme našim klientům co nejvíce ulehčit prodeje a jejich zákazníkům zase zprostředkovat pohodlné nakupování. Z prvních kvartálních výsledků vidíme, že je platební brána pro naše zákazníky zajímavým nástrojem, který jim může usnadnit podnikání. To je pro nás jasnou známkou toho, že podobné technologické kroky vpřed mají smysl,“ dodává Buben.  
Foto: Pixabay
Zdroj: DFMG


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Ekonomická nálada domácností se prudce zlepšuje

25.03.2024, Autor: Z blogosféry

Indikátor tuzemské ekonomické důvěry v březnu narostl z únorových 90,6 na 94,2 bodu a dostal se tak nejvýše od května loňského roku. Důvěra v podnikatelském sektoru se zvýšila z 89,9 na 93,0 bodu, tedy nejvýše od prosince 2023. Ještě výrazněji pak poskočila důvěra spotřebitelů, která se z 94,0 dostala až na 99,9, což je nejlepší výsledek od října 2021.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Za jídlo a koledu na Velikonoce utratíme průměrně kolem tří tisíc, ceny hlídáme více než loni. Tradiční zvyky ustupují domácí pohodě

21.03.2024, Autor: Z blogosféry

Pomlázku si koupit v obchodě, s dětmi nabarvit vajíčka a pak si spíše než zvyky a tradice užívat jeden druhého a probouzející se přírody. Tak vypadá podle Čechů ideální slavení druhého nejoblíbenějšího tuzemského svátku. Za velikonoční pohoštění a koledu si sice letos připlatíme, ale skok nebude takový jako loni: průměrná částka se bude pohybovat lehce nad třemi tisícovkami.

Česká republika má rekordních 10,9 milionů obyvatel

20.03.2024, Autor: Z blogosféry

V roce 2023 se narodilo pouze 91 149 dětí, což bylo o 10 150 dětí méně než v roce 2022. Jelikož počet zemřelých převýšil počet narozených, tak došlo k přirozenému úbytku počtu obyvatel v naší zemi o 21 646 lidí.

O IT obory je velký zájem, v Česku však stále chybí až 30 tisíc ajťáků, nejvíce v oboru kyberbezpečnost

20.03.2024, Autor: Z blogosféry

V Česku chybí odborníci z oblasti IT. V České republice je zaměstnaných více než 316 000 IT specialistů, zapotřebí je jich ale až o 30 000 víc. Zájem o studium oboru na vysoké škole přitom roste – v roce 2022 studovalo informační a komunikační technologie (ICT) téměř 24 000 studentů. Počet studentů je vyšší než za posledních 5 let. Nedostatek pracovníků je především u oboru kybernetické bezpečnosti.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Maloobchod je zřejmě konečně na cestě vzhůru

13.03.2024, Autor: Z blogosféry

Tuzemské maloobchodní tržby vykázaly v lednu letošního roku oproti předchozímu měsíci reálný nárůst o 1,0 %, což odpovídá meziročnímu zvýšení o 2,4 %. To lze označit za příjemné překvapení, když trh větřil růst podstatně umírněnější (0,5 %). Jedná se již o čtvrtý měsíc v řadě, kdy se tržby meziměsíčně zvýšily, což lze interpretovat jako znamení, že se spotřeba domácností konečně odrazila ode dna.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Inflace rychle brzdí. Mnozí se začínají bát deflace

12.03.2024, Autor: Z blogosféry

Český statistický úřad zveřejnil data o únorové inflaci. Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména vyššími cenami v oddíle doprava a v oddíle rekreace a kultura. Meziročně vzrostly spotřebitelské ceny v únoru o 2,0 %, což bylo o 0,3procentního bodu méně než v lednu.

Reálné mzdy rostou, byť meziročně zůstávají v minusu

05.03.2024, Autor: Z blogosféry

Tuzemská průměrná hrubá měsíční mzda v posledním čtvrtletí roku 2023 meziročně narostla o 6,3 % a dosáhla tak hodnoty 46 013 Kč (medián činil 39 685 Kč). V reálném vyjádření, tedy po očištění o 7,6% inflaci, ovšem průměrná mzda naopak poklesla o 1,2 %. Tento výsledek byl nepatrně horší, než čekal trh (-1,1 %) a naopak nepatrně lepší, než předpokládala Česká národní banka (-1,3 %).

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama