e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

12.11.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna: Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

Realitní makléři často sázejí i na svou osobnost a schopnost přemluvit klienta ke koupi dané nemovitosti. Jenže za poslední dva roky se možnosti osobního setkání zpřísnily a značně omezily. I realitní makléři a finanční poradci museli přejí do virtuálního světa a tomu přizpůsobit nabízení svých služeb.


Pandemie ukázala na důležitost on-line prostředí. Nikdo nikam nemohl, a tudíž lidé všechny informace čerpali z internetu. Pro úspěch finančního poradce a realitního makléře je vybudování vlastního brandu. Měl by mít funkční webové stránky, kde by byl nějaký blog, seznam referencí, odkazy na své sociální sítě – FB, IG, LinkedIn atd. Stránky by měly být živé a neustále by měl poradce na ně přidávat další a další články. Podstatou částí je SEO, tedy optimalizace stránek pro vyhledavače. V překladu způsobit to, aby na daná klíčová slova právě tento makléř vybíhal na co nejlepší pozici ve vyhledávačích.
SEO se dá podpořit několika možnostmi. Patří sem budování zpětných odkazů. Tedy nákupem PR článků, které budou viset na relevantních webech. Další podstatnou částí jsou unikátní texty na webu. Nejlépe funguje, když tyto články píše makléř sám a vyhledavače zjistí, že tento text není nikde jinde na webu než na tom jeho. Psát články s vysokou relevancí pro dané publikum.
Důležitou část, kterou by neměl realitní makléř ani finanční poradce opomenout je tzv.brand management, brand building, tedy kontinuální práci na propagaci svého obličeje případně značky. Sem patří off-line bilboardová reklama ale také reklama v on-line prostoru pomocí bannerových reklam s relevantním zásahem.
Reklama na internetu se dělí na brandovou a výkonnostní. Výkonnostní jsou např. PPC kampaně (pay per click), tedy, klient platí za každý proklik na uvedené klíčové slovo. Problémem PPC kampaní je, že pokud je vypneme, návštěvnost naše webu okamžitě klesá. PPC reklama je hodně drahá, ale za to účinná. Proto je třeba volit vždy správný poměr investice do výkonnostní a brandové reklamy.
JAKUB VEVERKA, Videobydleni.cz
Foto: Pixabay
Zdroj: PR BeFree


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Schmarcz: Totální zesměšnění odborů. Potřebuje je ještě vůbec někdo?

27.03.2024, Autor: Martin Schmarcz

Odvoláváme, co jsme odvolali a slibujeme, co jsme slíbili. Jako pomatený pohádkový král působí odboráři poté, co si do čela opět zvolili Josefa Středulu jehož před třemi týdny sesadili v palácovém převratu. Tato tragikomická příhoda jen dokresluje, v jak žalostném stavu je hnutí, které kdysi doslova hýbalo politikou i režimy. Čím to je?

Švehla: Obchod mezi čistou a špinavou částí planety

25.03.2024, Autor: Martin Švehla

Ekologické vidění světa a ekonomiky se ve vyspělých zemních prosazuje už nejméně půl století, v posledních dekádách dokonce velmi radikálně, což vyvolává silnou oponenturu. Jedni mluví o záchraně planety, jejíž zkáza je při současné produkci oxidu uhličitého neodvratná, druzí mluví o ekonomické záchraně společnosti, která se přehnanou a překotnou redukcí uhlíkové stopy ničí v samých základech svého fungování. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Recenze zákona o lobbování

18.03.2024, Autor: red

O českém právním řádu se všeobecně soudí, že se stoupající kvantitou trvale klesá jeho kvalita. Pokud platí zákon přechodu kvantity v kvalitu, pak je legislativa výjimkou. Pravděpodobně to souvisí i s tím, že vedle dalších právnických profesí je legislativec málo placen, a když to nefunguje, slouží jako fackovací panák.

Švehla: Euro a politika

17.03.2024, Autor: Martin Švehla

Když pan prezident jednou větou vyvolá veřejnou diskusi, svědčí to o jeho vlivu. V případě zavedení eura to sice není diskuse, která by spojovala, ale také to není nic, co by širokou veřejnost až tak vzrušovalo. Navíc exportéři, kteří se zpočátku zdáli být nejhlasitějšími zastánci přijetí eura se z diskuse vytratili poté, co koruna oslabila a zajistila jim dodatečné příjmy.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
Reklama

Bez jakých znalostí a dovedností se dnes zaměstnanci neobejdou?

14.03.2024, Autor: Z blogosféry

Aby člověk získal a udržel si dobré pracovní místo, musí se prosadit často ve vysoké konkurenci. K tomu pak potřebuje určité vlastnosti a schopnosti, které pomohou podávat patřičné výkony, zvládat pracovní situace a efektivně komunikovat s kolegy i nadřízenými. Co je v současném boji o kvalitní pozici potřeba nejvíce?

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama