e-news.cz - kurzy
Reklama

Zájem e-shopů o profesionální e-mailing se zvyšuje

17.07.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Zájem e-shopů o profesionální e-mailing se zvyšuje

Poptávka tuzemských firem a e-shopů po automatizovaných e-mailingových službách setrvale roste. Důkazem tohoto trendu je meziroční růst české platformy Ecomail.cz, který v roce 2020 dosahoval šedesát čtyři procent oproti předchozímu roku.


Tehdy společnost vykazovala růst osmdesát tři procent v porovnání s rokem 2018. Jde tak o jeden z nejpopulárnějších uživatelsky intuitivních nástrojů, který je na trhu k dispozici, navíc plně v češtině. Další společností vyvíjený produkt – online editor e-mailových šablon Topol.io – sám o sobě zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 97% nárůst. Zakladatelé Ecomail.cz doufají, že se jim během letoška podaří překonat obrat 55 milionů korun. K tomu jim má dopomoci řada klientů zvučných jmen, například populární český e-shop s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz.
Ecomail.cz v roce 2020 potvrdil růstový trend, který již v meziročním srovnání let 2018 a 2019 dosahoval osmdesát tři procent. Za navazující období platforma narostla o dalších šedesát čtyři procent, čímž dosáhla ročního obratu cca třicet šest milionů korun. Zákaznickou základnu se společnosti daří rozšiřovat v průměru o 100 nových klientů měsíčně. Nově služeb platformy využívá například Jägermeister, fashion story Queens a Girls Without Clothes, výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden, knižní řetězec Luxor, sítě prodejen s videohrami JRC a Herní Svět, multiplexová kina Cinestar, nakladatelství Vltava Labe Media, či nezisková organizace Hnutí Duha.
„V roce 2020 se nám podařilo posílit klientskou základnu a nyní setrvale získáváme cca 100 nových klientů za kalendářní měsíc. Rozeslali jsme o 62 % více e-mailů než za rok 2019. Dokonce víme i to, který den jich bylo nejvíc – ve čtvrtek 10. prosince 2020. Platformě se tak nadále daří utvrzovat postavení oblíbeného a uživatelsky přívětivého nástroje pro automatizovaný e-mailing. Pokračování růstového trendu předpokládáme i letos, kdy odhadujeme roční obrat na cca 55 milionů korun,“ komentuje výsledky společnosti Jan Tlapák, CEO a Co-founder marketingové platformy Ecomail.cz.
Platforma se přitom už teď může chlubit zástupem klientů zvučných jmen, kteří využívají jejich služeb. Mezi ně patří mimo jiné jeden z nejpopulárnějších českých e-shopů s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz, veřejnoprávní Český rozhlas, Parfumerie Douglas, síť prodejen se zdravou výživou Naturhouse, cestovní kanceláře Eximtours a Allegria, či módní e-shopy Freshlabels, Urbanstore, Bushman nebo SAM 73.
„Ecomail používáme v Parfumerii Douglas primárně pro newsletterové rozesílky v ČR a na Slovensku. Se spoluprací jsme velmi spokojeni. Nejvíce si ceníme preciznosti, flexibility a naprosto bezproblémové komunikace. Do budoucna plánujeme další projekty, které by opět měly pomoct naší společnosti růst. V dnešní době je výběr obchodních partnerů velice důležitý a za sebe mohu Ecomail doporučit a jsem rád, že jsme si jej pro spolupráci v minulosti vybrali,” shrnuje své zkušenosti Denis Wanča, E-Commerce Director CZ&SK, Parfumerie Douglas.
„Během let jsme vyzkoušeli řadu různých nástrojů a Ecomail se ukázal jako jednoznačně nejlepší. Za nás mezi největší plusy patří snadná editace šablon, díky které s nimi zvládnou pracovat i méně zkušení kolegové, skvělý systém pro řešení automatizace mailingu, a nakonec i výborná zákaznická a technická podpora s rychlou reakcí,” doplňuje Michael Matyáš, E-commerce director Vltava Labe Media.
Jednou z hlavních výhod Ecomail.cz je především to, že se jedná o jeden z mála e-mailingových nástrojů svého druhu kompletně v češtině, což značně eliminuje nešvary spojené s užíváním populárních mezinárodních nástrojů. Ty si často neumí pořádně poradit třeba se skloňováním českých jmen nebo nereflektují kalendář svátků. Ecomail.cz oproti nim dokáže jména automaticky skloňovat a určit konkrétní datum – uživatelé pak mohou na odběratele automaticky posílat e-mail s přáním k svátku. Kromě toho nástroj nabízí celou škálu pokročilých funkcí, navržených speciálně pro potřeby e-shopů, a používá AI pro zpracovávání velkého množství dat a následné přesnější zacílení e-mailových rozesílek. Součástí aplikace je i propojení s dalšími formáty komunikace, včetně SMS, sociálních sítí Facebook, Instagram a Messenger. Uživatelé si mohou přímo v rozhraní například vytvořit reklamu na Facebooku, a to včetně kompletního rozpočtu, grafického zpracování i parametrů cílení. Díky důrazu kladenému na jednoduchost si mohou dovolit používat funkce pro chytrý e-mailing jednotlivci a společnosti všech velikostí.
Od roku 2017 je jako samostatný produkt k dispozici i online editor e-mailových šablon Topol.io. S tím společnost cílí i na globální trh. K dispozici je v 19 jazykových mutacích a využívá jej na 16 tisíc uživatelů ze 130 zemí světa. „Editor Topol.io zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 růst o 97 %. Uživatelé díky němu získávají možnost uzpůsobit si e-mailové šablony opravdu na míru, podle potřeb právě probíhajících kampaní. Nástroj je globálně úspěšný a čísla za uplynulý rok jasně potvrzují, že jde o velmi populární a hojně využívaný e-mailingový editor,“ dodává Jakub Stupka, COO a Co-founder marketingové platformy Ecomail.cz. Editor si podle jeho slov hodně oblíbili zejména zákazníci v Japonsku, a to navzdory značným jazykovým odlišnostem.
Jan Tlapák a Jakub Stupka založili platformu Ecomail.cz v roce 2014, nyní má více než 30 zaměstnanců a její roční obrat dosahuje hodnot v řádu desítek milionů korun. Zlomový byl rok 2017 – tehdy se nástroj začal zaměřovat především na využití v e-shopech a došlo k představení samostatného produktu Topol.io. Tento editor e-mailových šablon brzy po svém představení na webu Producthunt vstoupil na globální trh, kde se těší značné popularitě mezi uživateli. Popularita platformy navíc narostla během pandemie COVID-19, kdy řada firem začala přikládat zvýšenou důležitost právě komunikaci se zákazníky – Ecomail.cz je totiž jednoduchý nástroj, který ji dělá efektivnější.
Foto: Pixabay
Zdroj: Media-List


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

O IT obory je velký zájem, v Česku však stále chybí až 30 tisíc ajťáků, nejvíce v oboru kyberbezpečnost

20.03.2024, Autor: Z blogosféry

V Česku chybí odborníci z oblasti IT. V České republice je zaměstnaných více než 316 000 IT specialistů, zapotřebí je jich ale až o 30 000 víc. Zájem o studium oboru na vysoké škole přitom roste – v roce 2022 studovalo informační a komunikační technologie (ICT) téměř 24 000 studentů. Počet studentů je vyšší než za posledních 5 let. Nedostatek pracovníků je především u oboru kybernetické bezpečnosti.

80 % center IT a podnikových služeb chce více šlápnout do automatizace. I přesto většina zaměstnavatelů z oboru plánuje nábor nových lidí

07.03.2024, Autor: Z blogosféry

Rok 2024 bude rokem pokročilé automatizace a robotizace. V oboru IT a podnikových služeb již dnes roboti zastávají práci, která je ekvivalentem bezmála 20 tisíc pracovních míst, v nadcházejícím roce chce ale 80 % firem z toho oboru projekty automatizace rozšířit i na další zpracovávané procesy a služby.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

29.02.2024, Autor: Z blogosféry

Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita?

Drtivá většina firem není na novou úroveň kyberbezpečnosti připravena

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Pouze 2 % českých firem dosahuje úrovně kybernetické bezpečnosti definované aktualizovanou směrnicí o síťové a informační bezpečnosti (NIS2). Vyplývá to z průzkumu společnosti EY ČR, která jej provedla mezi desítkami tuzemských společností z 22 různých odvětví.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama