e-news.cz - kurzy
Reklama

Marketing a komunikaci sítě AAA AUTO nově vede Karel Smrž

05.12.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Marketing a komunikaci sítě AAA AUTO nově vede Karel Smrž

Novým ředitelem marketingu a komunikace mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO se stal Karel Smrž.


V rámci této pozice povede interní marketingový tým a bude zajišťovat kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny AURES Holdings v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Mezi ty, kromě AAA AUTO, patří například prodejce zánovních vozů Mototechna, inovační laboratoř AuresLab nebo půjčovna vozů Mototechna Drive.
Cílem Karla Smrže v rámci společnosti je zejména rozvíjet Marketing na pozici respektovaného oddělení v rámci celého holdingu. „Mám okolo sebe skvělý tým, který je i v této složité době maximálně motivovaný dělat skvělou práci pro firmu,“ říká Karel Smrž.
„Směrem k zákazníkům chci celou komunikaci maximálně zjednodušit. Musíme být jasně identifikovatelní v záplavě reklam, které denně útočí na všechny z nás. Druhou důležitou linkou je více akcentovat benefity a garance, které zákazníkům poskytujeme při koupi auta v našich autocentrech. Ve výčtu garancí a výhod, které zákazníkům poskytujeme, jsme jasným lídrem trhu,“ dodává Smrž.
Vzhledem k probíhající koronavirové krizi byl letos sektor automotive opakovaně zasažen uzavřením prodejních poboček jak nových, tak ojetých vozů. V takové situaci je podle Karla Smrže velmi těžké plánovat a realizovat marketingové aktivity. „Kromě standardních KPIs na komunikaci nechceme vynaložit prostředky neúčelně ve chvíli, kdy se podmínky hry ze dne na den neustále mění. To je v tuto chvíli asi největší výzva celého marketingového týmu – načasovat aktivity tak, abychom doručili pro business požadované cíle, a zároveň jsme v uvozovkách „nevyhodili peníze z okna“, protože náš produkt vzhledem k různým opatřením nemáme jak prodat,“ uzavírá Smrž.
Karel Smrž se marketingu a marketingové komunikaci věnuje celou svou profesní kariéru. Začínal v marketingu Providentu, následně působil u mobilního operátora Oskar a později Vodafone. Pracoval také v agentuře Ogilvy a před nástupem do AURES Holdings šest let v UPC.
Foto: pixabay.com
Zdroj: AURES Holdings, a.s.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Tisková zpráva k zahájení osvětové akce ČESKO BĚŽÍ MODŘE

13.03.2024, Autor: red

(Za sklem o. s., Praha, 12.3.2024) Česko Běží Modře představuje nové pojetí osvětové akce u příležitosti Světového dne zvýšení povědomí o autismu v České republice. Akce je pořádána formou zážitkového charitativního běhu, který společnost EVENT media s.r.o. (organizátor akce) koncipovala v modré barvě, symbolizující komunikaci, jednu ze zásadních bariér vzájemného porozumění lidí na spektru autismu s okolím.

PVK nabídnou prohlídku laboratoří s rozborem vody zdarma

04.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily na sobotu 23. března den otevřených dveří ve svých akreditovaných laboratořích. Ty se nacházejí v Dykově ulici 3 na Vinohradech, vstup je přes Zákaznické centrum PVK.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

Na skvěle ošetřené pivo už i do malých měst a „nepivních“ podniků. Hvězdu sládků získalo v Česku přes 800 provozoven

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Již 836 tuzemských hospod a restaurací se pyšní oceněním Hvězda sládků za perfektní péči o čepované pivo. Od roku 2019, kdy Plzeňský Prazdroj cenu uděluje, stoupl počet „hvězdných“ hospod 2,5krát. Mezi stálicemi je téměř 200 restaurací, které drží Hvězdu sládků nepřetržitě od samého počátku.

FTN a Pražské vodovody a kanalizace představili projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod za použití unikátních technologií, a to díky Norským fondům! 

17.02.2024, Autor: red

Fakultní Thomayerova nemocnice (FTN) a Pražské vodovody a kanalizace (PVK) představili společný projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod (OV) s využitím unikátních technologií, které budou poprvé použity ve zdravotnickém zařízení v ČR. Projekt byl finančně podpořen díky Norským fondům prostř. SFŽP (Státní fond životního prostředí ČR) částkou 23 099 715 Kč. 

Novou mluvčí ČNB se stala Štěpánka Filipová

02.02.2024, Autor: Z blogosféry

Mluvčí České národní banky (ČNB) a zástupkyní ředitele komunikace se stala Štěpánka Filipová. Doplní tak tým pod vedením Jakuba Holase, kterého do pozice ředitele odboru komunikace jmenovala v lednu bankovní rada ČNB.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Pro tyto firmy se v Česku nejvíc vyplatí pracovat!

19.01.2024, Autor: Z blogosféry

Nejlepší zaměstnavatel v České republice vyrábí cigarety, je jím společnost JTI, Japan Tobacco International. Ukázala to právě dnes zveřejněná česká část celosvětového žebříčku Top Employer 2024. Ocenění letos získalo pouze 23 firem podnikajících v České republice. 

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama