e-news.cz - kurzy
Reklama

Týden po zavření provozoven: AAA AUTO prodalo on-line polovinu aut oproti běžnému stavu

05.11.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Týden po zavření provozoven: AAA AUTO prodalo on-line polovinu aut oproti běžnému stavu

Třetina je značky Škoda, nejčastěji modely Octavia, Fabia nebo Superb. Před týdnem vláda zpřísnila opatření proti šíření koronaviru a prodejci ojetých aut tak museli letos již po druhé reagovat na zavření svých provozoven.


Síť autocenter AAA AUTO převedla veškeré své kapacity na zajištění prodeje vozů on-line a přes call centrum. Zájem o automobily jakožto nejbezpečnější dopravní prostředek dnešní doby je stále vysoký, díky čemuž se „Áčkám“ i s uzavřenými pobočkami podařilo on-line podat padesát až sedmdesát procent vozů. Největší zájem je o modely značky Škoda. Síť AAA AUTO již od března pravidelně desinfikují vozy a kontroluje zdravotní stav svých zaměstnanců.
„Již na začátku pandemie jsme přijali soubor opatření, která zákazníkům umožňují bezpečný nákup vozu. Po uzavření poboček jsme opět začali prodávat vozy on-line za dodržení nejpřísnějších hygienických standardů. Na zajištění doručování vozů jsme přesunuli veškeré kapacity prodejců a za první týden jsme tak prodali polovinu vozů oproti předchozím týdnům. Lidé si jsou vědomi, že je automobil nejbezpečnějším dopravním prostředkem. Zvýšený zájem evidujeme o levnější vozy,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.
AAA AUTO v letošním roce prodalo on-line již přes 2 500 automobilů. Nyní stejně jako v první vlně pandemie zákazníci v třetině případech vyhledávají převážně vozy tuzemské značky Škoda. Nejoblíbenějšími modely jsou pak Škoda Octavia, Fabia a Superb, ale na popularitě získávají i starší modely aut jako Škoda Roomster nebo Rapid, které se již nevyrábí. Padesát čtyři procent aut je v benzínovém provedení. Z karoserií opět vedou hatchbacky (třicet procent), dále kombi (dvacet procent) a SUV (sedmnáct procent). „V obou vlnách pandemie, kdy jsme museli zavřít, nejvíc klesl zájem o vozy SUV. Lidé nepotřebují velké automobily, ale hledají hlavně menší a levnější vozy, které jsou často druhým automobilem do rodiny. Evidujeme i nižší zájem o komfortní prvky výbavy,“ upřesnila Topolová změnu nákupních zvyklostí zákazníků při koupi auta on-line. „Kromě levných automobilů se ale stále drží zájem i o zánovní automobily, které mají parametry nových, ale nižší cenu. Kvůli výpadkům ve výrobě je ale těchto aut kritický nedostatek již nyní,“ doplnila.
Nejprodávanější modely aut on-line v síti autocenter AAA AUTO v roce 2020:

Pořadí Model Pořadí Model
1. Škoda Octavia 6. Ford Focus
2. Škoda Fabia 7. Hyundai i30
3. Škoda Superb 8. VW Golf
4. Volkswagen Passat 9. Škoda Roomster
5. Škoda Rapid 10. Dacia Sandero

 
Lidé si mohou vozy, o které mají zájem, vybrat na internetových stránkách aaaauto.cz a on-line si je zarezervovat. Na Call centru se na zelené lince 800 110 800 následně domluví na místě a čase předání automobilu, doma nebo tam, kde se jim to nejvíce hodí. Vydesinfikovaný vůz na místo přistaví prodejce s ochrannými prostředky. Testovací jízdy provádějí prodejci, kteří dodržují všechny hygienické zásady, striktně kontrolované společností. AAA AUTO v současné době svoji nabídku rozšířilo i v sekci vozů nižších cenových kategorií a velké množství vozů zlevnilo.
Foto: pixabay.com
Zdroj: WS Czech


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

O IT obory je velký zájem, v Česku však stále chybí až 30 tisíc ajťáků, nejvíce v oboru kyberbezpečnost

20.03.2024, Autor: Z blogosféry

V Česku chybí odborníci z oblasti IT. V České republice je zaměstnaných více než 316 000 IT specialistů, zapotřebí je jich ale až o 30 000 víc. Zájem o studium oboru na vysoké škole přitom roste – v roce 2022 studovalo informační a komunikační technologie (ICT) téměř 24 000 studentů. Počet studentů je vyšší než za posledních 5 let. Nedostatek pracovníků je především u oboru kybernetické bezpečnosti.

Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

80 % center IT a podnikových služeb chce více šlápnout do automatizace. I přesto většina zaměstnavatelů z oboru plánuje nábor nových lidí

07.03.2024, Autor: Z blogosféry

Rok 2024 bude rokem pokročilé automatizace a robotizace. V oboru IT a podnikových služeb již dnes roboti zastávají práci, která je ekvivalentem bezmála 20 tisíc pracovních míst, v nadcházejícím roce chce ale 80 % firem z toho oboru projekty automatizace rozšířit i na další zpracovávané procesy a služby.

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

29.02.2024, Autor: Z blogosféry

Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita?

Drtivá většina firem není na novou úroveň kyberbezpečnosti připravena

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Pouze 2 % českých firem dosahuje úrovně kybernetické bezpečnosti definované aktualizovanou směrnicí o síťové a informační bezpečnosti (NIS2). Vyplývá to z průzkumu společnosti EY ČR, která jej provedla mezi desítkami tuzemských společností z 22 různých odvětví.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama