e-news.cz - kurzy
Reklama

Firmy i jednotlivci dobrovolně pomáhají překonat COVID krizi. Založili iniciatvu #NaKaždémZáleží

13.11.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Firmy i jednotlivci dobrovolně pomáhají překonat COVID krizi. Založili  iniciatvu #NaKaždémZáleží

V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí  s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem,  který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí.


K iniciativě, která dnešním dnem spouští  komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha  odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).
„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím  zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České  republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny,  aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím  zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj  koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od  obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti.
Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny: 

  • podporuje zavedená opatření,
  • podporuje soudržnost lidí v zemi,
  • podporuje a děkuje první linii.

Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ – 60´´) a dvou  hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.
Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague,  mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další  dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí,  firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká.  Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách  samotných,“ doplnila Maťašeje.
Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu  o zviditelnění.

Mediální partneři Partneři
·       Česká televize ·       Česká spořitelna ·       Vodafone ·       Košík.cz
·       TV Nova ·       ČSOB ·       Airbank ·       Heureka
·       O2 ·       EON ·       Direct pojišťovna ·       CZC.cz
·       Seznam ·       Komerční banka ·       Moneta Money bank
·       Google ·       Rohlik.cz ·       Raiffeisenbank
·       Echo24 ·       Kooperativa ·       MALL.CZ
·       MALL.TV ·       PPF ·       Luxor

Foto: pixabay.com
Zdroj: nakazdemzalezi.cz


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Tisková zpráva k zahájení osvětové akce ČESKO BĚŽÍ MODŘE

13.03.2024, Autor: red

(Za sklem o. s., Praha, 12.3.2024) Česko Běží Modře představuje nové pojetí osvětové akce u příležitosti Světového dne zvýšení povědomí o autismu v České republice. Akce je pořádána formou zážitkového charitativního běhu, který společnost EVENT media s.r.o. (organizátor akce) koncipovala v modré barvě, symbolizující komunikaci, jednu ze zásadních bariér vzájemného porozumění lidí na spektru autismu s okolím.

PVK nabídnou prohlídku laboratoří s rozborem vody zdarma

04.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily na sobotu 23. března den otevřených dveří ve svých akreditovaných laboratořích. Ty se nacházejí v Dykově ulici 3 na Vinohradech, vstup je přes Zákaznické centrum PVK.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Na skvěle ošetřené pivo už i do malých měst a „nepivních“ podniků. Hvězdu sládků získalo v Česku přes 800 provozoven

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Již 836 tuzemských hospod a restaurací se pyšní oceněním Hvězda sládků za perfektní péči o čepované pivo. Od roku 2019, kdy Plzeňský Prazdroj cenu uděluje, stoupl počet „hvězdných“ hospod 2,5krát. Mezi stálicemi je téměř 200 restaurací, které drží Hvězdu sládků nepřetržitě od samého počátku.

FTN a Pražské vodovody a kanalizace představili projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod za použití unikátních technologií, a to díky Norským fondům! 

17.02.2024, Autor: red

Fakultní Thomayerova nemocnice (FTN) a Pražské vodovody a kanalizace (PVK) představili společný projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod (OV) s využitím unikátních technologií, které budou poprvé použity ve zdravotnickém zařízení v ČR. Projekt byl finančně podpořen díky Norským fondům prostř. SFŽP (Státní fond životního prostředí ČR) částkou 23 099 715 Kč. 

Novou mluvčí ČNB se stala Štěpánka Filipová

02.02.2024, Autor: Z blogosféry

Mluvčí České národní banky (ČNB) a zástupkyní ředitele komunikace se stala Štěpánka Filipová. Doplní tak tým pod vedením Jakuba Holase, kterého do pozice ředitele odboru komunikace jmenovala v lednu bankovní rada ČNB.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Pro tyto firmy se v Česku nejvíc vyplatí pracovat!

19.01.2024, Autor: Z blogosféry

Nejlepší zaměstnavatel v České republice vyrábí cigarety, je jím společnost JTI, Japan Tobacco International. Ukázala to právě dnes zveřejněná česká část celosvětového žebříčku Top Employer 2024. Ocenění letos získalo pouze 23 firem podnikajících v České republice. 

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama