V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí  s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem,  který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí.

K iniciativě, která dnešním dnem spouští  komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha  odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).

„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím  zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České  republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny,  aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím  zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj  koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od  obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti.

Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny: 

  • podporuje zavedená opatření,
  • podporuje soudržnost lidí v zemi,
  • podporuje a děkuje první linii.

Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ – 60´´) a dvou  hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.

Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague,  mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další  dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí,  firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká.  Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách  samotných,“ doplnila Maťašeje.

Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu  o zviditelnění.

Mediální partneři Partneři    
·       Česká televize ·       Česká spořitelna ·       Vodafone ·       Košík.cz
·       TV Nova ·       ČSOB ·       Airbank ·       Heureka
·       O2 ·       EON ·       Direct pojišťovna ·       CZC.cz
·       Seznam ·       Komerční banka ·       Moneta Money bank  
·       Google ·       Rohlik.cz ·       Raiffeisenbank  
·       Echo24 ·       Kooperativa ·       MALL.CZ  
·       MALL.TV ·       PPF ·       Luxor  

 

Foto: pixabay.com

Zdroj: nakazdemzalezi.cz